Kehitysehdotus #5595
Koha ilmoittamaan selkeästi asiakastiedon tallennuksen epäonnistumisen syyn, kun asiakkaalle yrittää tallentaa jo rekisterissä olemassa olevan varaustunnisteen
Tila:
Suljettu
Prioriteetti:
Normaali
Nimetty:
-
Luokka:
Asiakastiedot
Kohdeversio:
-
Alku:
6. Syyskuuta 2022
Määräaika:
% Tehty:
0%
Arvioitu aika:
Yhteyshenkilö:
Tiketti Bugzillassa:
Kuvaus
Kun asiakastiedon tallennus ei onnistu jo olemassa olevan varaustunnistearvon takia, tulisi Kohan ilmoittaa selkeästi tallennuksen epäonnistumisen syy.
Nyt ilmoituksena näytön yläreunassa tämä:
Jotain meni vikaan asiakkaan luomisessa. Tarkista lokit.
Liittyvät tapahtumat
Historia
#1
Updated by Lari Strand 4 kuukautta ago
- liittyy Bugi #5605: Uudelle asiakkaalle lisätyt tiedot häviävät jos varaustunnus on jo käytössä added
#2
Updated by Anni Rajala 4 kuukautta ago
4.10. päivityksen jälkeen ilmoittaa tallentaessa näin: "Seuraavat tiedot ovat väärin. Korjaa tiedot.", mutta mikään ei indikoi mikä tieto on pielessä. Kaipaisi siis varmaan samanlaista tarkentavaa tietoa kuin mikä tulee silloin, kun yrittää tallentaa kirjastokortin numeroa joka on jo käytössä:
Seuraavat tiedot ovat väärin. Korjaa tiedot. Käyttäjänimi/salasana on jo olemassa. Kirjastokortin numero on jo käytössä.
Edit: Annelilta tulikin tieto, että oikea teksti näkyy nyt jo englanniksi ja käännökset tulee perässä.
#3
Updated by Anneli Österman noin 2 kuukautta ago
- Tila changed from Uusi to Suljettu
Korjaus tuotannossa. Suljen tiketin.